Frank sinatra love you baby ноты

Ноты Frank Sinatra — I Love You Baby — Пианино&Вокал

Произведение: I Love You Baby

Форматы: pdf, midi, xml

Вы можете скачать ноты для фортепиано Frank Sinatra — I Love You Baby для начинающих Пианино&Вокал. У нас можно заказать ноты современных и популярных песен у профессионала.

Другие ноты Frank Sinatra

Frank Sinatra — I Love You Baby

You’re just too good to be true
I can’t take my eyes off of you
You’d be like heaven to touch
Oh, I wanna hold you so much
At long last love has arrived
And I thank God I’m alive
You’re just too good to be true
I can’t take my eyes off of you

I love you, baby, And if it’s quite alright,
I need you, baby, To warm a lonely night.
I love you, baby. Trust in me when I say:
Oh, pretty baby, Don’t bring me down, I pray.
Oh, pretty baby, now that I found you, stay
And let me love you, baby.
Let me love you.

You’re just too good to be true
I can’t take my eyes off of you
You’d be like heaven to touch
Oh, I wanna hold you so much
At long last love has arrived
And I thank God I’m alive
You’re just too good to be true
I can’t take my eyes off of you

I love you, baby, And if it’s quite alright,
I need you, baby, To warm a lonely night.
I love you, baby. Trust in me when I say:
Oh, pretty baby, Don’t bring me down, I pray.
Oh, pretty baby, now that I found you, stay
And let me love you, baby.
Let me love you.

Bada bada bada dadada da
Bada bada bada dadada da
Bada bada bada dadada da.

I love you, baby, And if it’s quite alright,
I need you, baby, To warm a lonely night.
I love you, baby. Trust in me when I say:
Oh, pretty baby, Don’t bring me down, I pray.
Oh, pretty baby, now that I found you, stay
And let me love you, baby.
Let me love you.

Источник

Ноты Frank Sinatra — I Love You Baby — Пианино.Easy

Произведение: I Love You Baby

Форматы: pdf, midi, xml

Вы можете скачать ноты для фортепиано Frank Sinatra — I Love You Baby для начинающих Пианино.Easy. У нас можно заказать ноты современных и популярных песен у профессионала.

Другие ноты Frank Sinatra

Frank Sinatra — I Love You Baby

You’re just too good to be true
I can’t take my eyes off of you
You’d be like heaven to touch
Oh, I wanna hold you so much
At long last love has arrived
And I thank God I’m alive
You’re just too good to be true
I can’t take my eyes off of you

I love you, baby, And if it’s quite alright,
I need you, baby, To warm a lonely night.
I love you, baby. Trust in me when I say:
Oh, pretty baby, Don’t bring me down, I pray.
Oh, pretty baby, now that I found you, stay
And let me love you, baby.
Let me love you.

You’re just too good to be true
I can’t take my eyes off of you
You’d be like heaven to touch
Oh, I wanna hold you so much
At long last love has arrived
And I thank God I’m alive
You’re just too good to be true
I can’t take my eyes off of you

I love you, baby, And if it’s quite alright,
I need you, baby, To warm a lonely night.
I love you, baby. Trust in me when I say:
Oh, pretty baby, Don’t bring me down, I pray.
Oh, pretty baby, now that I found you, stay
And let me love you, baby.
Let me love you.

Bada bada bada dadada da
Bada bada bada dadada da
Bada bada bada dadada da.

I love you, baby, And if it’s quite alright,
I need you, baby, To warm a lonely night.
I love you, baby. Trust in me when I say:
Oh, pretty baby, Don’t bring me down, I pray.
Oh, pretty baby, now that I found you, stay
And let me love you, baby.
Let me love you.

Источник

Ноты зарубежных песен

Фрэнсис Альберт Синатра(англ. Francis Albert Sinatra: 12 декабря 1915, Хобокен, Нью-Джерси — 14 мая 1998, Лос-Анджелес) — американский актёр, певец (крунер) и шоумэн.

Ноты для фортепиано Frank Sinatra

Биография

Славился романтическим стилем исполнения песен и «медовым» голосом. В молодые годы имел прозвище Фрэнки (Frankie) и Голос («the Voice»), в более поздние годы — Мистер Голубые Глаза (Ol’ Blue Eyes), а затем уважительное Старейшина («Chairman of the Board»). Песни в его исполнении вошли в классику эстрады и стиля свинг, стали наиболее яркими образцами эстрадно-джазовой манеры пения «крунинг», на них воспитаны несколько поколений американцев. За 50 лет активной творческой деятельности записал около 100 неизменно популярных дисков-синглов, исполнил все самые известные песни крупнейших композиторов США — Джорджа Гершвина, Кола Портера и Ирвинга Берлина.

В 1997 году награжден высшей наградой США Золотой медалью Конгресса.

Синатра — сын итальянских эмигрантов, которые на рубеже столетий ещё детьми со своими родителями осели на восточном побережье Америки. Его отец был уроженцем Палермо (Сицилия) и работал профессиональным боксёром, пожарным и барменом. Мать Фрэнка была родом из североитальянского города Лумарцо (близ Генуи) и занимала должность местного председателя Демократической партии в Хобокене. Синатра был единственным ребёнком в семье. Он рос в скромной обстановке, по сравнению с положением многих других итальяно-американских иммигрантов.

С ранних лет его интересовала музыка, и с 13 лет он подрабатывал с помощью укулеле, маленькой музыкальной установки и мегафона в барах своего города. С 1932 у Синатры были небольшие выступления на радио; с тех пор, как он в 1933 на концерте в Джерси-Сити увидел своего кумира Бинга Кросби, он выбрал профессию певца. Кроме того, он работал также спортивным журналистом местной газеты во время Великой депрессии в 30-е гг., после того как без диплома покинул вуз. Кино вызвало у него большой интерес; его любимым актёром был Эдвард Г. Робинсон, который тогда снимался прежде всего в фильмах про гангстеров.

С группой «The Hoboken Four» Синатра выиграл в 1935 конкурс молодых талантов популярного тогда радиошоу «Major Bowes Amateur Hour» («Любительский час майора Боуза») и через некоторое время поехал с ними в своё первое национальное турне. После этого 18 месяцев с 1937 он работал по обязательству в качестве шоумэна в музыкальном ресторане в Нью-Джерси, который также посещали такие звёзды, как Кол Портер, и вместе с выступлениями на радио заложил основы для своей профессиональной карьеры.

Толчок карьерному взлёту Синатры дала работа в знаменитых свинговых джаз-оркестрах трубача Гарри Джеймса и тромбониста Томми Дорси в 1939—1942 гг. В феврале 1939 Синатра женился на своей первой любви Нэнси Барбато. В этом браке в 1940 родилась Нэнси Синатра, позже ставшая известной певицей. За ней последовали в 1944 Фрэнк Синатра-мл. (в 1988—1995 гг. руководитель оркестра Синатры) и в 1948 Тина Синатра, которая работает кинопродюсером.

В конце 1940-х годов у Синатры начался творческий кризис жанра, совпавший по времени с бурным романом с актрисой Авой Гарднер. 1949 год стал самым тяжёлым в карьере Синатры: его уволили с радио, а через полгода планы по проведению концертов в Нью-Йорке были грубо нарушены, Нэнси подала на развод, а роман с Гарднер перерос в громкий скандал, «Columbia Records» отказала ему в студийном времени. В 1950 году его контракт с MGM был расторгнут, а новый агент из MCA также отвернулся от Синатры. В возрасте 34 лет Фрэнк стал «человеком прошлого». В 1951 году Синатра женился на Аве Гарднер, с которой развёлся через шесть лет. Помимо этого, Синатра потерял голос после сильнейшей простуды. Все эти несчастья были настолько неожиданны и тяжелы, что певец решил покончить жизнь самоубийством.

Проблемы с голосом были временными, и, когда он восстановился, Синатра начал всё сначала. В 1953 году он снялся в фильме «Отныне и вовеки веков» («From Here to Eternity»), получив за него «Оскар» как лучший актёр второго плана. Его стали приглашать в различные кинопроекты, самыми удачными из которых стали «Человек с золотой рукой» («The Man With the Golden Arm», 1955), «11 Друзей Оушена» («Ocean’s Eleven», 1960), «Детектив» («The Detective», 1968).

С конца 1950-х годов Синатра выступал в Лас-Вегасе с такими эстрадными звёздами, как Сэмми Дэвис (Sam Davis), Дин Мартин (Dean Martin), Джо Бишоп (Joe Bishop) и Питер Лоуфорд (Peter Lowford). Их компания, известная как «Rat Pack», работала с Джоном Кеннеди во время его президентской кампании в 1960 году. Очень успешными были записи и выступления с биг-бендами Каунта Бэйси, Билли Мэя, студийными свинговыми оркестрами Нельсона Риддла и др., снискавшие Синатре славу одного из мастеров свинга.

В 1966 году Синатра женился на актрисе Миа Фэрроу. Ему был 51 год, а ей — 21. Они разошлись на следующий год. Через десять лет Синатра женился в четвёртый раз — на Барбаре Маркс, с которой прожил до конца своей жизни.

В 1971 году Синатра объявил, что уходит на пенсию, однако продолжал давать редкие концерты. В 1980 году Синатра записал один из своих шедевров — хит «New York, New York», став единственным певцом в истории, сумевшим через пятьдесят лет вернуть себе популярность и любовь публики. В 1988—1989 годах прошёл прощальный тур «Rat Pack», а последнее концертное выступление Синатры состоялось в 1994 году, когда ему было 78 лет. 14 мая 1998 года Фрэнк Синатра скончался от сердечного приступа в возрасте 82 лет.

Источник

Piano Sheet Music

Amateur Transcriptions Piano/Vocal/Lyrics with Digital Playback

🛡️ Emilee — I Love You, Baby Piano Sheet Music

(i love you baby) featuring Surf Mesa .

Difficulty: Beginner 50 KB , 3 pages )

&More piano sheet music from TikTok

As I learned, many of you are self-taught piano players and never had a piano class. I try to cover several popular mistakes in piano-playing techniques we are prone to do.

About Surf Mesa & Emilee — ily

The song, ily was released on 26th November 2019 .
🎼 Surf Mesa & Emilee dared themselves when covering Can’t Take My Eyes Off Of You!
ily (i love you baby) took the chorus and repeated it 10 times: the hook consists of two four-bar phrases and 80 measures in the score. It’s comfortable to play for those with elementary skills.

This is a very gentle song. It should be played very slowly for a melancholic effect.

Surf Mesa & Emilee presents us with a wide range of dynamics (sound volume levels). I didn’t add these signs to the score because it makes sight-reading harder.

This song follows the traditional model for the Tropical -song form. Its rhythmic basis is sustained throughout, so the LH’s will play a rock-steady footing — this is music to dance to!

Common Practical Tips for Pianists

Before touching the piano keys, warm up your fingers and wrist with slow and soft rotating motions and light stretching. Rotate your shoulders and arms.
To begin with, practise hands separately, slowly, and in small one-two bar bits.
Study the harder passages first and do it often.
Count out loud to ensure accurate rhythm. By counting I mean the ta-ta-ta-ta, not the old ineffective one-and-two-and.
Accent strong beats and play the first bar of any phrase louder than the last bar.

Take care to arch your fingers. This is important for the health of your wrists and palms.
Slacking your fingers will overwork them and will cause strain in muscles.
Keep relaxed, flexible wrists, hands and arms when playing ily (i love you baby).
A flexible wrist allows producing a warm sound.
Both hands should play smoothly (legato) if not indicated the opposite (staccato).

How to Memorize Sheet Music

From the very beginning, memorize the score. Use the sheet music as a hint and avoid looking at a paper sheet (or a monitor) as long as you can when rehearsing the music piece.

In the left hand there are only four chords (Em A D Bm) . The pattern is repeated throughout the song: as a whole and quarter (♩) notes. It takes nothing to remember only four chords instead of 80 bars of a tricky accompaniment pattern.

When driving in a car or bus, repeat the score in you memory. Pretend like you are playing it on your knees.

✎ And the last, be artistic, be creative. Take correction fluid and a black pen and add or delete whatever you want in this arrangement.

How to Play Surf Mesa & Emilee — ily Sheet Music

Piano Playing Method

Accuracy in articulation are essential for playing ily (i love you baby) piano sheet music.
Your tone should be gentle and atmospheric.
The articulation in this piece is tricky because it alternates between legato and staccato.

The sound should impart the lilting feel of a lullaby. Figuratively speaking, you should communicate a sense of comfort, ease, or pleasantness.

To play quietly, keep your fingers close to the keys and do some firm practice from the knuckles.

Accent every note, varying the accents each time you play. Once played lightly and up to speed, the ornament should flow naturally.

Among the hardest aspects of piano playing is controlling a lightness of attack coupled with playing at a fast speed and a warm touch. ily (i love you baby) is speedy. Always keep the hands relaxed, especially with repeated notes, piano keyboard is not lightweight and causes a muscle pain.

When you’re playing detached staccato (bars ), you have to imagine the keys are really hot. Imagine your fingers lightly bouncing the ball here.

Right Hand

There is no need to learns hands separately — the score is very easy. The RH here plays a main melody (topline) and the LH provides some harmony and rhythm (accompaniment). Practise slowly with an obvious emphasis on the topline while playing the accompaniment as gently and calm as possible.

Listen to the actual track ily (i love you baby) as you begin to learn the transcription. Clap the hands to memorize the rhythm. Try singing the melody la-la-la or ta-ta-ta as you play, so you can easily memorize the notes.

Notice that the phrasing is short but each phrase is longer than one bar. Always think over the bar and into the next one. Bar lines are the enemy. Put the emphasis on the first note of each phrase, not each bar (accent the first beat in the left hand only!).

The instrumental I-i-i’s ask for a different timbre, a deeper touch and a slight tenuto. Don’t attack the keys, put the fingers on the keys like a machine does.

The LH has a mild sound.
The accompaniment in this score changes from chords to arpeggiated patterns.

In an accompaniment pattern in the chorus you could add an accent on beats 1 and 3.
The patterns in choruses can become repetitive if not colored imaginatively and played with rhythmic stamina. This will create some drama in your performance.

While it might seem counterintuitive to use the left thumb to reach down for single bass notes, it ensures a smooth, decisive downward progression.

In the last phase of learning a piece the use of a metronome is vital as you will be working on rhythmic partnerships between both hands. Nearly all modern pop music contains a firm beat. Become aware of the underlying ’pulse’ and accent where the ’stronger’ beat falls but remember that more is less. Avoid over-using your left hand. Aim at simple and clear playing.
Focus on soloing with the right hand without relying on the accompaniment in the left hand. Make every single note that you play to mean something.
⚠ In playing any piano transcription of a song, the aim is to give the impression of a singer (the RH) that is being accompanied by a sensitive pianist (the LH). Imagine a duet between a band and a singer, so color the two hands differently. Coordinating the parts may take some time to organise convincingly.

Pedaling

I recommend a pedal change for every chord that is written above the staves to present composers’ ingenious harmonies.

Источник

Читайте также:  Электроакустическая гитара colombo lf 401 ceq
Оцените статью