Приклони ухо твое ноты

Ноты для православного хора

Царица Небесная

Ноты и новости

Свежие записи

Прокимны и причастны, величания

Величаем Тя, Пресвятая Дево, Богоизбранная Отроковице, и чтим образ Твой святый, имже точиши исцеления всем, с верою притекающим.

Прокимен, гл.3 Песнь Богородицы

Величит душа Моя Господа, и возрадовася дух Мой о Бозе Спасе Моем.

Чашу спасения прииму и Имя Господне призову.

Величаем вас, Архангели и Ангели и вся воинства, Херувими и Серафими славящии, Господа.

Прокимен, гл.4 и Причастен

Творяй ангелы Своя духи, и слуги Своя пламень огненный.

Величаем тя, святый пророче Божий (имярек), и чтим святую память твою, ты бо молиши о нас Христа Бога нашего.

Ты иерей вовек по чину Мелхиседекову.

В память вечную будет праведник, от слуха зла не убоится.

Величаем тя, апостоле Христов (имярек), и чтим болезни и труды твоя, имиже трудился еси во благовестии Христове.

Прокимен, гл. 8 и Причастен

Во всю землю изыде вещание их, и в концы вселенныя глаголы их.

Величаем вас, святии апостоли, весь мир ученьми своими просветившия и вся концы ко Христу приведшия.

Прокимен, гл.8 и Причастен

Во всю землю изыде вещание их, и в концы вселенныя глаголы их.

Святым отцам Вселенских Соборов

Прокимен, гл.4 Песнь отцев

Благословен еси, Господи, Боже отец наших, и хвально, и прославлено имя Твое во веки.

Радуйтеся, праведнии, о Господе, правым подобает похвала.

Величаем тя, святителю отче (имярек), и чтим святую память твою: ты бо молиши о нас Христа Бога нашего.

Уста моя возглаголют премудрость, и поучение сердца моего разум.

В память вечную будет праведник, от слуха зла не убоится.

Величаем вас, святителие велицыи, и чтим святую память вашу, вы бо молите о нас Христа Бога нашего.

Честна пред Господем смерть преподобных Его.

В память вечную будет праведник, от слуха зла не убоится.

Величаем тя, страстотерпче святый (имярек), и чтим честная страдания твоя, яже за Христа претерпел еси.

Возвеселится праведник о Господе, и уповает на Него.

В память вечную будет праведник, от слуха зла не убоится.

Величаем вас, страстотерпцы святии, и чтим честная страдания ваша, яже за Христа претерпели есте.

Святым, иже суть на земли Его, удиви Господь вся хотения Своя в них.

Радуйтеся, праведнии, о Господе, правым подобает похвала.

Величаем тя, страстотерпице Христова (имярек), и чтим честное страдание твое, еже за Христа претерпела еси.

Дивен Бог во святых Своих, Бог Израилев.

Радуйтеся, праведнии, о Господе, правым подобает похвала.

Величаем вас, страстотерпицы святыя, и чтим честная страдания ваша, яже за Христа претерпели есте.

Дивен Бог во святых своих, Бог Израилев.

Радуйтеся, праведнии, о Господе, правым подобает похвала.

Величаем тя, священномучениче (имярек), и чтим святую память твою: ты бо молиши о нас Христа Бога нашего.

Восхвалятся преподобнии во славе, и возрадуются на ложах своих.

В память вечную будет праведник, от слуха зла не убоится.

Величаем вас, священномученицы Христовы, и чтим святую память вашу: вы бо молите о нас Христа Бога нашего.

Честна пред Господем смерть преподобных Его.

Радуйтеся праведнии о Господе, правым подобает похвала.

Ублажаем тя, преподобномучениче (имярек), и чтим святую память твою, наставниче монахов и собеседниче ангелов.

Ублажаем вас, преподобнии мученицы, и чтим святую память вашу, наставницы монахов и собеседницы ангелов.

Восхвалятся преподобнии во славе, и возрадуются на ложах своих.

Радуйтеся праведнии о Господе, правым подобает похвала.

Величаем тя, страстотерпице святая (имярек), и чтим святую память твою: ты бо молиши о нас Христа Бога нашего.

Священноисповеднику и преподобноисповеднику

Величаем тя, святителю отче (имярек), и чтим святую память твою: ты бо молиши о нас Христа Бога нашего.

Ублажаем тя, преподобне отче (имярек), и чтим святую память твою: ты бо молиши о нас Христа Бога нашего.

Ублажаем тя, преподобне отче (имярек), и чтим святую память твою, наставниче монахов и собеседниче ангелов.

Честна пред Господем смерть преподобных Его.

В память вечную будет праведник, от слуха зла не убоится.

Ублажаем вас преподобнии отцы, и чтим святую память вашу, наставницы монахов и собеседницы Ангелов.

Честна пред Господем смерть преподобных Его.

В память вечную будет праведник, от слуха зла не убоится.

Ублажаем тя, преподобная мати (имярек), и чтим святую память твою: ты бо молиши о нас Христа Бога нашего.

Дивен Бог во святых своих, Бог Израелев.

В память вечную будет праведник, от слуха зла не убоится.

Ублажаем вас, преподобнии матери, и чтим святую память вашу: вы бо молите о нас Христа Бога нашего.

Дивен Бог во святых своих, Бог Израелев.

В память вечную будет праведник, от слуха зла не убоится.

Величаем вас, чудотворцы славнии (имярек), и чтим честная страдания ваша, яже за Христа претерпели есте.

Святым, иже суть на земли Его, удиви Господь вся хотения Своя в них.

Радуйтеся праведнии о Господе, правым подобает похвала.

Христа ради юродивым

Ублажаем тя, святый праведный (имярек), и чтим святую память твою: ты бо молиши о нас Христа бога нашего.

Восхвалятся преподобнии во славе, и возрадуются на ложах своих.

Радуйтеся праведнии о Господе, правым подобает похвала.

Поделиться:

Добавить комментарий Отменить ответ

Икона дня

Православный календарь

Преполовение Пятидесятницы. Мц. Гликерии девы и с нею мч. Лаодикия, стража темничного (ок. 177).

Прав. Гликерии девы, Новгородской (1522). Перенесение мощей прмч. Макария, архим. Каневского, игумена Пинского, Переяславского, чудотворца (1688). Мч. Александра Римского (284–305). Свт. Павсикакия, еп. Синадского (606). Свв. Георгия исп. с супругою Ириною и чадами (IX). Прп. Евфимия Иверского, Святогорца (1028) (Груз.).

Сщмчч. Василия Соколова, Александра Заозерского и Христофора Надеждина пресвитеров, прмч. Макария Телегина и мч. Сергия Тихомирова (1922); мчч. Черкасских (XX).

Моздокской и Дубенской-Красногорской (XVII) икон Божией Матери (переходящие празднования в Преполовение Пятидесятницы).

Деян., 34 зач., XIV, 6–18.Ин., 26 зач., VII, 14–30.

Служба только по Триоди.

На великой вечерне вход, паримии. На утрене перед 50-м псалмом – «Воскресение Христово видевше». Каноны праздника. Катавасия – ирмос второго канона. «Честнейшую» не поем. Поется великое славословие.

На литургии вместо «Ангел вопияше. Светися. » – «Чужде ма́терем девство. » (также и на отдание; в остальные дни попразднства – задостойник Пасхи). Причастен «Ядый Мою плоть. ».

В этот день, по традиции, совершается малое освящение воды.

Источник

Ноты для православного хора

Царица Небесная

Ноты и новости

Свежие записи

Прокимны и причастны, величания

Величаем Тя, Пресвятая Дево, Богоизбранная Отроковице, и чтим образ Твой святый, имже точиши исцеления всем, с верою притекающим.

Прокимен, гл.3 Песнь Богородицы

Величит душа Моя Господа, и возрадовася дух Мой о Бозе Спасе Моем.

Чашу спасения прииму и Имя Господне призову.

Величаем вас, Архангели и Ангели и вся воинства, Херувими и Серафими славящии, Господа.

Прокимен, гл.4 и Причастен

Творяй ангелы Своя духи, и слуги Своя пламень огненный.

Величаем тя, святый пророче Божий (имярек), и чтим святую память твою, ты бо молиши о нас Христа Бога нашего.

Ты иерей вовек по чину Мелхиседекову.

В память вечную будет праведник, от слуха зла не убоится.

Величаем тя, апостоле Христов (имярек), и чтим болезни и труды твоя, имиже трудился еси во благовестии Христове.

Прокимен, гл. 8 и Причастен

Во всю землю изыде вещание их, и в концы вселенныя глаголы их.

Величаем вас, святии апостоли, весь мир ученьми своими просветившия и вся концы ко Христу приведшия.

Прокимен, гл.8 и Причастен

Во всю землю изыде вещание их, и в концы вселенныя глаголы их.

Святым отцам Вселенских Соборов

Прокимен, гл.4 Песнь отцев

Благословен еси, Господи, Боже отец наших, и хвально, и прославлено имя Твое во веки.

Радуйтеся, праведнии, о Господе, правым подобает похвала.

Величаем тя, святителю отче (имярек), и чтим святую память твою: ты бо молиши о нас Христа Бога нашего.

Уста моя возглаголют премудрость, и поучение сердца моего разум.

В память вечную будет праведник, от слуха зла не убоится.

Величаем вас, святителие велицыи, и чтим святую память вашу, вы бо молите о нас Христа Бога нашего.

Честна пред Господем смерть преподобных Его.

В память вечную будет праведник, от слуха зла не убоится.

Величаем тя, страстотерпче святый (имярек), и чтим честная страдания твоя, яже за Христа претерпел еси.

Возвеселится праведник о Господе, и уповает на Него.

В память вечную будет праведник, от слуха зла не убоится.

Величаем вас, страстотерпцы святии, и чтим честная страдания ваша, яже за Христа претерпели есте.

Святым, иже суть на земли Его, удиви Господь вся хотения Своя в них.

Радуйтеся, праведнии, о Господе, правым подобает похвала.

Величаем тя, страстотерпице Христова (имярек), и чтим честное страдание твое, еже за Христа претерпела еси.

Дивен Бог во святых Своих, Бог Израилев.

Радуйтеся, праведнии, о Господе, правым подобает похвала.

Величаем вас, страстотерпицы святыя, и чтим честная страдания ваша, яже за Христа претерпели есте.

Дивен Бог во святых своих, Бог Израилев.

Радуйтеся, праведнии, о Господе, правым подобает похвала.

Величаем тя, священномучениче (имярек), и чтим святую память твою: ты бо молиши о нас Христа Бога нашего.

Восхвалятся преподобнии во славе, и возрадуются на ложах своих.

В память вечную будет праведник, от слуха зла не убоится.

Величаем вас, священномученицы Христовы, и чтим святую память вашу: вы бо молите о нас Христа Бога нашего.

Честна пред Господем смерть преподобных Его.

Радуйтеся праведнии о Господе, правым подобает похвала.

Ублажаем тя, преподобномучениче (имярек), и чтим святую память твою, наставниче монахов и собеседниче ангелов.

Ублажаем вас, преподобнии мученицы, и чтим святую память вашу, наставницы монахов и собеседницы ангелов.

Восхвалятся преподобнии во славе, и возрадуются на ложах своих.

Радуйтеся праведнии о Господе, правым подобает похвала.

Величаем тя, страстотерпице святая (имярек), и чтим святую память твою: ты бо молиши о нас Христа Бога нашего.

Священноисповеднику и преподобноисповеднику

Величаем тя, святителю отче (имярек), и чтим святую память твою: ты бо молиши о нас Христа Бога нашего.

Ублажаем тя, преподобне отче (имярек), и чтим святую память твою: ты бо молиши о нас Христа Бога нашего.

Ублажаем тя, преподобне отче (имярек), и чтим святую память твою, наставниче монахов и собеседниче ангелов.

Честна пред Господем смерть преподобных Его.

В память вечную будет праведник, от слуха зла не убоится.

Ублажаем вас преподобнии отцы, и чтим святую память вашу, наставницы монахов и собеседницы Ангелов.

Честна пред Господем смерть преподобных Его.

В память вечную будет праведник, от слуха зла не убоится.

Ублажаем тя, преподобная мати (имярек), и чтим святую память твою: ты бо молиши о нас Христа Бога нашего.

Дивен Бог во святых своих, Бог Израелев.

В память вечную будет праведник, от слуха зла не убоится.

Ублажаем вас, преподобнии матери, и чтим святую память вашу: вы бо молите о нас Христа Бога нашего.

Дивен Бог во святых своих, Бог Израелев.

В память вечную будет праведник, от слуха зла не убоится.

Величаем вас, чудотворцы славнии (имярек), и чтим честная страдания ваша, яже за Христа претерпели есте.

Святым, иже суть на земли Его, удиви Господь вся хотения Своя в них.

Радуйтеся праведнии о Господе, правым подобает похвала.

Христа ради юродивым

Ублажаем тя, святый праведный (имярек), и чтим святую память твою: ты бо молиши о нас Христа бога нашего.

Восхвалятся преподобнии во славе, и возрадуются на ложах своих.

Радуйтеся праведнии о Господе, правым подобает похвала.

Поделиться:

Добавить комментарий Отменить ответ

Икона дня

Православный календарь

Преполовение Пятидесятницы. Мц. Гликерии девы и с нею мч. Лаодикия, стража темничного (ок. 177).

Прав. Гликерии девы, Новгородской (1522). Перенесение мощей прмч. Макария, архим. Каневского, игумена Пинского, Переяславского, чудотворца (1688). Мч. Александра Римского (284–305). Свт. Павсикакия, еп. Синадского (606). Свв. Георгия исп. с супругою Ириною и чадами (IX). Прп. Евфимия Иверского, Святогорца (1028) (Груз.).

Сщмчч. Василия Соколова, Александра Заозерского и Христофора Надеждина пресвитеров, прмч. Макария Телегина и мч. Сергия Тихомирова (1922); мчч. Черкасских (XX).

Моздокской и Дубенской-Красногорской (XVII) икон Божией Матери (переходящие празднования в Преполовение Пятидесятницы).

Деян., 34 зач., XIV, 6–18.Ин., 26 зач., VII, 14–30.

Служба только по Триоди.

На великой вечерне вход, паримии. На утрене перед 50-м псалмом – «Воскресение Христово видевше». Каноны праздника. Катавасия – ирмос второго канона. «Честнейшую» не поем. Поется великое славословие.

На литургии вместо «Ангел вопияше. Светися. » – «Чужде ма́терем девство. » (также и на отдание; в остальные дни попразднства – задостойник Пасхи). Причастен «Ядый Мою плоть. ».

В этот день, по традиции, совершается малое освящение воды.

Источник

Толкование на Псалтирь 85:1

Сравнение переводов, параллельные ссылки, текст с номерами Стронга.
Толкование отцов церкви.

Толкование на Псалтирь 85:1 / Пс 85:1

Афанасий Великий (

Молитва Давиду, псалом

Содержание: Блаженный Давид, просветившись Духом и проразумев пришествие Единородного и будущее оставление грехов всякому, кто прибегнет к Нему, не без основания воссылает молитву, прося, чтобы ему стать единым из спасаемых благодатью.

Приклони Господи ухо Твое, и услыши мя: потому что молящемуся великим пособием для того, чтобы ему быть услышанным, действительно служит смиренномудрие. Яко нищ и убог есмь аз. Начало молитвы смиренномудры. Ибо Давид и Езекия, оба, стяжав богатство праведности, не взирали на него, но имели в виду убожество своей природы и умоляли Бога умилосердиться к нищете ее. Сказанное же: приклони Господи ухо Твое — взято в переносном смысле с больного, который по немощи не может говорить громко и убеждает врача приклонить слух к устам его.

Источник: Толкование на псалмы.

Иоанн Златоуст (

Приклони, Господи, ухо Твое, и услыши мя: яко нищь и убог есмь аз

Видишь ли достоинство молитвы? Другие псалмы пророк усту­пил петь Асафу и сынам Кореевым, а молитву воспевает Богу сам, принося ее не от себя только, но от лица всех людей. «Господи, ухо Твое и услышь меня, ибо я… — нищ и убог». Беден и убог всякий человек, лицо которого принимает на себя здесь пророк. Мы бедны вследствие греха, и стали нищими чрез Адама, оставившего нам как бы в наследство нищету. По­этому пророк и молит Бога приклонить ухо Свое, чтобы Он снизо­шел как богатый к беднякам, как врач к больным. Почему же просит снизойти? Потому, что мы часто у Бога просим недостой­ного; и Он, как врач, просьбу выслушать удостаивает, но подает только то, что для нас полезно.

Источник: Беседа на псалом 85.

Феодорит Кирский (386/93−

«Молитва Давиду». Блаженный Давид, по надписанию, принес молитву Владыке Богу, прося подать ему некую помощь; предвозвещает же и нападение Ассириян на Иерусалим, и упование Езекии на Бога; а вместе предрекает призвание и спасение всех народов.

«Приклони Господи ухо Твое, и услыиш мя: яко нищ и убог есмь аз». Начало молитвы показывает образ мыслей; потому что оба, и божественный Давид и чудный Езекия, обладая богатством правды, не взирали на оное, но видели только убожество естества, и умоляли Бога ущедрить сие неразлучное с нищетою естество. Выражение же: «приклони Господи ухо Твое», употребтено в переносном смысле, и образ речи заимствован от больнаго, который по немощи не может говорить громко, и принуждает врача приклонить слух к устам его.

Евфимий Зигабен (

Приклони, Господи, ухо Твое, и услыши мя.

Как Бог приклоняет уши, сказано в псалме 16м.

Яко нищ и убог есмь аз.

Так как не имею достаточных сил против видимых и невидимых врагов и не могу противостоять им.

Лопухин А.П. (1852−1904)

Приклони, Господи, ухо твое, и услыши мя: яко нищь и убог есмь аз.

Этот псалом содержит молитву Давида к Богу об избавлении от переживаемых им опасностей при преследовании врагов. Общность описания своего состояния и отсутствие каких-либо точных исторических указаний на время происхождения псалма дают одинаковое основание считать его написанным или в гонения от Саула, или от Авессалома. Последнее вероятней, так как восставших на него Давид называет «скопищем мятежников», каковыми были все его враги в восстание Авессалома, так как они шли против своего законного царя.

Услышь и защити, Господи, меня уповающего только на Твою милость, так как Ты благ ко всем призывающим Тебя

«Беден и нищ» — нахожусь в бедственном, материально-обездоленном положении и беззащитном.

Источник

Читайте также:  Ария наташи ростовой прокофьев ноты
Оцените статью