Тропарь глас 8 глубиною мудрости ноты

Тропарь глас 8 глубиною мудрости ноты

Завсегдатай

Профиль
Группа: Пользователи
Сообщений: 335
Пользователь №: 1964
Регистрация: 8.02.2009

Выкладываю Тропарь и Аллилуия для заупокойных служб в гарм. Дм. Яичкова

Подписаться на тему
Уведомление на e-mail об ответах в тему во время Вашего отсутствия на форуме.

Подписка на этот форум
Уведомление на e-mail о новых темах на форуме во время Вашего отсутствия на форуме.

Скачать/Распечатать тему
Скачивание темы в различных форматах или просмотр версии для печати этой темы.

Источник

Тропарь глас 8 глубиною мудрости ноты

В неделю о мытаре и фарисее

Ф арисе́ева убежи́м высокоглаго́лания,/ и мытаре́ве научи́мся высоте́ глаго́л смире́нных,/ покая́нием взыва́ющ е:/ Спа́се ми́ра,// очи́сти рабы́ Твоя́.

Ин кондак, глас 3:

В оздыха́ния принесе́м мыта́рская Го́сподеви,/ и к Нему́ присту́пим гре́шнии, я́ко Влады́це:/ хо́щет бо спасе́ния всех челове́ков,/ оставле́ние подае́т всем ка́ющимся,/ нас бо ра́ди воплоти́ся,// Бог сый, Отцу́ Собезнача́льный.

В неделю о блудном сыне

О те́ческая сла́вы Твоея́ удали́хся безу́мно,/ в злых расточи́в, е́же ми пре́дал еси́ бога́тство./ Те́мже Ти блу́днаго глас приношу́:/ согреши́х пред Тобо́ю, О́тче Ще́дрый,/ приими́ мя ка́ющася,// и сотвори́ мя я́ко еди́наго от нае́мник Твои́х.

Родительская суббота, мясопустная

Г лубино́ю му́дрости человеколю́бно вся стро́яй, / и поле́зная всем подава́яй, / Еди́не Соде́телю, упоко́й, Го́споди, ду́шы раб Твои́х, / на Тя бо упова́ние возложи́ша, // Творца́ и Зижди́теля и Бо́га на́шего.

Богородичен, глас 8:

Т ебе́ и сте́ну и приста́нище и́мамы, / и Моли́твенницу благоприя́тну к Бо́гу. // Его́же родила́ еси́, Богоро́дице Безневе́стная, ве́рных спасе́ние.

С о святы́ми упоко́й,/ Христе́ ду́ши раб Твои́х,/ иде́же несть боле́знь, ни печа́ль,/ ни воздыха́ние,// но жизнь безконе́чная.

Тропари по непорочных, глас 5:

Б лагослове́н еси́ Го́споди, / научи́ мя оправда́нием Твои́м.

С вяты́х лик обре́те исто́чник жи́зни / и дверь ра́йскую, да обря́щу и аз путь покая́нием: / поги́бшее овча́ аз есмь, // воззови́ мя Спа́се и спаси́ мя.

Б лагослове́н еси́ Го́споди, / научи́ мя оправда́нием Твои́м.

А́ гнца Бо́жия пропове́давше, / и закла́ни бы́вше я́коже а́гнцы, / и к жи́зни нестаре́емей святи́и / и присносу́щней преста́вльшеся: / Того́ приле́жно, му́ченицы, моли́те, // долго́в разреше́ние нам дарова́ти.

Б лагослове́н еси́ Го́споди. / научи́ мя оправда́нием Твои́м.

В путь у́зкий хо́ждшии приско́рбный, / вси в житии́ крест я́ко яре́м взе́мшии, / и Мне после́довавшии ве́рою, / прииди́те, наслади́теся, / и́хже угото́вах вам по́честей // и венце́в небе́сных.

Б лагослове́н еси́ Го́споди, / научи́ мя оправда́нием Твои́м.

О́ браз есмь неизрече́нныя Твоея́ сла́вы, / а́ще и я́звы ношу́ прегреше́ний: / уще́дри Твое́ созда́ние, Влады́ко, / и очи́сти Твои́м благоутро́бием, / и вожделе́нное Оте́чество пода́ждь ми, // рая́ па́ки жи́теля мя сотворя́я.

Б лагослове́н еси́ Го́споди, / научи́ мя оправда́нием Твои́м.

Д ре́вле у́бо от несу́щих созда́вый мя, / и о́бразом Твои́м Боже́ственным почты́й, / преступле́нием же за́поведи / па́ки мя возврати́вый в зе́млю, из нея́же взят бых, / на е́же по подо́бию возведи́, // дре́внею добро́тою возобрази́тися.

Б лагослове́н еси́ Го́споди, / научи́ мя оправда́нием Твои́м.

У поко́й, Бо́же, рабы́ Твоя́, / и учини́ SYMBOL 183 \f «SvobodaFWF» \s 10 я́ в раи́, / иде́же ли́цы святы́х, Го́споди, / и пра́ведницы сия́ют я́ко свети́ла: / усо́пшыя рабы́ Твоя́, упоко́й, // презира́я их вся согреше́ния.

С ла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.

Т рисия́тельное Еди́наго Божества́ / благоче́стно пое́м, вопию́ще: / свят еси, О́тче Безнача́льный, / Собезнача́льный Сы́не и Боже́ственный Ду́ше: / просвети́ нас, ве́рою Тебе́ служа́щих, // и ве́чнаго огня́ исхити́.

И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Р а́дуйся, Чи́стая, / Бо́га пло́тию Ро́ждшая во спасе́ние всех, / Е́юже род челове́ческий обре́те спасе́ние: / Тобо́ю да обря́щем рай, // Богоро́дице Чи́стая Благослове́нная.

А ллилу́иа, аллилу́иа, аллилу́иа, сла́ва Тебе́, Бо́же. ( Трижды.)

П око́й Спа́се наш, / с пра́ведными рабы́ Твоя́, / и сия́ всели́ во дворы́ Твоя́, / я́коже есть пи́сано, / презира́я я́ко Благ прегреше́ния их / во́льная и нево́льная, // и вся я́же в ве́дении и не ве́дении, Человеколю́бче.

О т Де́вы возсия́вый ми́ру Христе́ Бо́же, / сы́ны све́та То́ю показа́вый, поми́луй нас.

По 6-ой песне канона

С о святы́ми упоко́й,/ Христе́ ду́ши раб Твои́х,/ иде́же несть боле́знь, ни печа́ль,/ ни воздыха́ние,// но жизнь безконе́чная.

С ам Еди́н еси́ безсме́ртный, / сотвори́вый и созда́вый челове́ка, / земни́и у́бо от земли́ созда́хомся, / и в зе́млю ту́южде по́йдем, / я́коже повеле́л еси́ созда́вый мя и реки́й ми, / я́ко земля́ еси́ и в зе́млю оти́деши, / а́може вси челове́цы по́йдем, / надгро́бное рыда́ние творя́ще песнь: // аллилу́ия, аллилу́ия, аллилу́ия.

Стих: Д у́ши их во благи́х водворя́тся.

Стих: Б лаже́ни я́же избра́л, и прия́л еси́ Го́споди.

Прокимен на литургии, глас 6:

Д у́ши их / во благи́х водворя́тся.

Б лаже́ни, я́же избра́л и прия́л еси́, Го́споди,/ и па́мять их в род и род.

В неделю мясопустную

Е гда́ прии́деши, Бо́же, на зе́млю со сла́вою,/ и трепе́щут вся́ческая,/ река́ же о́гненная пред суди́щем влече́т,/ кни́ги разгиба́ются, и та́йная явля́ются:/ тогда́ изба́ви мя от огня́ неугаси́маго// и сподо́би мя одесну́ю Тебе́ ста́ти, Судие́ Пра́веднейший.

Прокимен, глас 3:

В е́лий Госпо́дь наш, и ве́лия кре́пость Его́,/ и ра́зума Его́ несть чи́сла.

Х вали́те Го́спода с небе́с,/ хвали́те Его́ в вы́шних.

Р а́дуйтеся, пра́веднии, о Го́споде,/ пра́вым подоба́ет похвала́.

(Память всех святых, в подвиге поста просиявших)

Б о́же оте́ц на́ших,/ творя́й при́сно с на́ми по Твое́й кро́тости,/ не оста́ви ми́лость Твою́ от нас,/ но моли́твами их // в ми́ре упра́ви живо́т наш.

Я́ ко благоче́стия пропове́дники,/ и нече́стия обузда́тели,/ Богоно́сных собо́р уясни́л еси́, подсо́лнечную осиява́ющия./ В ми́ре соверше́нном тех моли́твами,/ Тебе́ сла́вящия и велича́щия сохрани́,// пою́щия Ти, Го́споди: Аллилу́иа.

Прокимен, глас 4:

В осхва́лятся преподо́бнии во сла́ве / и возра́дуются на ло́жах свои́х.

Р а́дуйтеся, пра́веднии, о Го́споде,/ пра́вым подоба́ет похвала́.

В неделю сыропустную

П рему́дрости Наста́вниче, смы́сла Пода́телю,/ нему́дрых Наказа́телю, и ни́щих Защи́тителю,/ утверди́, вразуми́ се́рдце мое́, Влады́ко:/ Ты даждь ми сло́во, О́тчее Сло́во,/ се бо устне́ мои́ не возбраню́,/ во е́же зва́ти Тебе́:// Ми́лостиве, поми́луй мя па́дшаго.

Прокимен, глас 8:

П омоли́теся и воздади́те / Го́сподеви Бо́гу на́шему.

Х вали́те Го́спода с небе́с,/ хвали́те Его́ в вы́шних.

В неделю вечера

Прокимен, глас 8:

Н е отврати́ Лица́ Твоего́ от о́трока Твоего́, я́ко скорблю́, ско́ро услы́ши мя; вонми́ души́ мое́й и изба́ви ю́.

На Великом повечерии в 1-ю седмицу

Кондак Великого канона, глас 6:

Д уше́ моя́, душе́ моя́,/ воста́ни, что спи́ши?/ Коне́ц приближа́ется,/ и и́маши смути́тися:/ воспряни́ у́бо,/ да пощади́т Тя Христо́с Бог,// везде́ сый и вся исполня́яй.

Ирмосы Великого канона, глас 6

П омо́щник и Покрови́тель / бысть мне во спасе́ние,/ Сей мой Бог,/ и просла́влю Его́,/ Бог отца́ моего́,/ и вознесу́ Его́,/ сла́вно бо просла́вися.

В онми́, не́бо, и возглаго́лю,/ и воспою́ Христа́,/ от Де́вы пло́тию прише́дшаго.

В и́дите, ви́дите,/ я́ко Аз есмь Бог,/ ма́нну одожди́вый / и во́ду из ка́мене источи́вый дре́вле в пусты́ни лю́дем Мои́м / десни́цею и кре́постию Мое́ю.

Н а недви́жимом, Христе́,/ ка́мени за́поведей Твои́х / утверди́ мое́ помышле́ние.

У тверди́, Го́споди,/ на ка́мени за́поведей Твои́х / подви́гшееся се́рдце мое́,/ я́ко Еди́н Свят еси́ и Госпо́дь.

У слы́ша проро́к прише́ствие Твое́, Го́споди,/ и убоя́ся, я́ко хо́щеши от Де́вы роди́тися / и челове́ком яви́тися, и глаго́лаше:/ услы́шах слух Твой и убоя́хся:/ сла́ва си́ле Твое́й, Го́споди.

О т но́щи у́тренююща,/ Человеколю́бче,/ просвети́, молю́ся,/ и наста́ви и мене́ / на повеле́ния Твоя́,/ и научи́ мя, Спа́се,/ твори́ти во́лю Твою́.

В озопи́х всем се́рдцем мои́м / к ще́дрому Бо́гу,/ и услы́ша мя / от а́да преиспо́дняго,/ и возведе́ / от тли живо́т мой.

С огреши́хом, беззако́нновахом,/ непра́вдовахом пред Тобо́ю,/ ниже́ соблюдо́хом,/ ниже́ сотвори́хом,/ я́коже запове́дал еси́ нам,/ но не преда́ждь нас до конца́,/ отце́в Бо́же.

Е го́же во́инства Небе́сная сла́вят,/ и трепе́щут Херуви́ми и Серафи́ми,/ вся́ко дыха́ние и тварь,/ по́йте, благослови́те / и превозноси́те во вся ве́ки.

Б езсе́меннаго зача́тия / рождество́ несказа́нное,/ Ма́тере безму́жныя Нетле́нен Плод,/ Бо́жие бо рожде́ние обновля́ет естества́./ Те́мже Тя вси ро́ди,/ я́ко Богоневе́стную Ма́терь,/ правосла́вно велича́ем.

В субботу первую Великого Поста, вмч. Феодору Тирону

В е́лия ве́ры исправле́ния,/ во исто́чнице пла́мене, я́ко на воде́ упокое́ния,/ святы́й му́ченик Фео́дор ра́довашеся:/ огне́м бо всесожже́гся,/ я́ко хлеб сла́дкий Тро́ице принесе́ся.// Того́ моли́твами, Христе́ Бо́же, спаси́ ду́ши на́ша.

В е́ру Христо́ву, я́ко щит, внутрь прии́мь в се́рдце твое́м,/ проти́вныя си́лы попра́л еси, многострада́льче,/ и венце́м Небе́сным венча́лся еси́ ве́чно, Фео́доре,// я́ко непобеди́мый.

Прокимен, глас 7:

В озвесели́тся пра́ведник о Го́споде / и упова́ет на Него́.

В па́мять ве́чную бу́дет пра́ведник,/ от слу́ха зла не убои́тся.

В неделю первую Великого Поста, Торжество Православия

Т ропарь , глас 2:

П речи́стому о́бразу Твоему́ покланя́емся, Благи́й,/ прося́ще проще́ния прегреше́ний на́ших, Христе́ Бо́же,/ во́лею бо благоволи́л еси́ пло́тию взы́ти на Кре́ст,/ да изба́виши я́же созда́л еси́, от рабо́ты вра́жия./ Тем благода́рственно вопие́м Ти:// ра́дости испо́лнил еси́ вся, Спа́се наш, прише́дый спасти́ мир.

Н еопи́санное Сло́во О́тчее,/ из Тебе́, Богоро́дице, описа́ся воплоща́емь,/ и оскве́рншийся о́браз в дре́внее вообрази́в,/ Боже́ственною добро́тою смеси́,/ но испове́дающе спасе́ние,// де́лом и сло́вом, сие́ вообража́ем.

Б лагослове́н еси́, Го́споди, Бо́же оте́ц на́ших,/ и хва́льно и просла́влено и́мя Твое́ во ве́ки.

Х вали́те Го́спода с небе́с,/ хвали́те Его́ в вы́шних.

Р а́дуйтеся, пра́веднии, о Го́споде,/ пра́вым подоба́ет похвала́.

В неделю вечера

Д ал еси́ достоя́ние боя́щимся Тебе́, Го́споди.

Суббота вторая, третья и четвертая Великого поста

Тропарь , глас 2:

А по́столи, му́ченицы и проро́цы,/ святи́телие, преподо́бнии и пра́веднии,/ до́бре по́двиг соверши́вшии и ве́ру соблю́дшии,/ дерзнове́ние иму́ще ко Спа́су,/ о нас Того́, яко Бла́га, моли́те,// спасти́ся, мо́лимся, душа́м на́шим.

Тропарь , глас 2:

П омяни́, Го́споди, я́ко Бла́г, рабы́ Твоя́,/ и ели́ка в житии́ согреши́ша прости́:/ никто́же бо безгре́шен, то́кмо Ты,// моги́й и преста́вленным да́ти поко́й.

Богородичен, глас 2:

М а́ти Свята́я неизрече́ннаго Све́та, / а́нгельскими Тя пе́сньми почита́юще,// благоче́стно велича́ем.

С о святы́ми упоко́й,/ Христе́ ду́ши раб Твои́х,/ иде́же несть боле́знь, ни печа́ль,/ ни воздыха́ние,// но жизнь безконе́чная.

Богородичен, глас 8:

Т ебе́ и сте́ну и приста́нище и́мамы, / и Моли́твенницу благоприя́тну к Бо́гу. // Его́же родила́ еси́, Богоро́дице Безневе́стная, ве́рных спасе́ние.

Тропари по непорочных, глас 5:

Б лагослове́н еси́ Го́споди, / научи́ мя оправда́нием Твои́м.

С вяты́х лик обре́те исто́чник жи́зни / и дверь ра́йскую, да обря́щу и аз путь покая́нием: / поги́бшее овча́ аз есмь, // воззови́ мя Спа́се и спаси́ мя.

Б лагослове́н еси́ Го́споди, / научи́ мя оправда́нием Твои́м.

А́ гнца Бо́жия пропове́давше, / и закла́ни бы́вше я́коже а́гнцы, / и к жи́зни нестаре́емей святи́и / и присносу́щней преста́вльшеся: / Того́ приле́жно, му́ченицы, моли́те, // долго́в разреше́ние нам дарова́ти.

Б лагослове́н еси́ Го́споди. / научи́ мя оправда́нием Твои́м.

В путь у́зкий хо́ждшии приско́рбный, / вси в житии́ крест я́ко яре́м взе́мшии, / и Мне после́довавшии ве́рою, / прииди́те, наслади́теся, / и́хже угото́вах вам по́честей // и венце́в небе́сных.

Б лагослове́н еси́ Го́споди, / научи́ мя оправда́нием Твои́м.

О́ браз есмь неизрече́нныя Твоея́ сла́вы, / а́ще и я́звы ношу́ прегреше́ний: / уще́дри Твое́ созда́ние, Влады́ко, / и очи́сти Твои́м благоутро́бием, / и вожделе́нное Оте́чество пода́ждь ми, // рая́ па́ки жи́теля мя сотворя́я.

Б лагослове́н еси́ Го́споди, / научи́ мя оправда́нием Твои́м.

Д ре́вле у́бо от несу́щих созда́вый мя, / и о́бразом Твои́м Боже́ственным почты́й, / преступле́нием же за́поведи / па́ки мя возврати́вый в зе́млю, из нея́же взят бых, / на е́же по подо́бию возведи́, // дре́внею добро́тою возобрази́тися.

Б лагослове́н еси́ Го́споди, / научи́ мя оправда́нием Твои́м.

У поко́й, Бо́же, рабы́ Твоя́, / и учини́ SYMBOL 183 \f «SvobodaFWF» \s 10 я́ в раи́, / иде́же ли́цы святы́х, Го́споди, / и пра́ведницы сия́ют я́ко свети́ла: / усо́пшыя рабы́ Твоя́, упоко́й, // презира́я их вся согреше́ния.

С ла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.

Т рисия́тельное Еди́наго Божества́ / благоче́стно пое́м, вопию́ще: / свят еси, О́тче Безнача́льный, / Собезнача́льный Сы́не и Боже́ственный Ду́ше: / просвети́ нас, ве́рою Тебе́ служа́щих, // и ве́чнаго огня́ исхити́.

И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Р а́дуйся, Чи́стая, / Бо́га пло́тию Ро́ждшая во спасе́ние всех, / Е́юже род челове́ческий обре́те спасе́ние: / Тобо́ю да обря́щем рай, // Богоро́дице Чи́стая Благослове́нная.

А ллилу́иа, аллилу́иа, аллилу́иа, сла́ва Тебе́, Бо́же. ( Трижды.)

П око́й Спа́се наш, / с пра́ведными рабы́ Твоя́, / и сия́ всели́ во дворы́ Твоя́, / я́коже есть пи́сано, / презира́я я́ко Благ прегреше́ния их / во́льная и нево́льная, // и вся я́же в ве́дении и не ве́дении, Человеколю́бче.

О т Де́вы возсия́вый ми́ру Христе́ Бо́же, / сы́ны све́та То́ю показа́вый, поми́луй нас.

По 6-ой песне канона

С о святы́ми упоко́й,/ Христе́ ду́ши раб Твои́х,/ иде́же несть боле́знь, ни печа́ль,/ ни воздыха́ние,// но жизнь безконе́чная.

С ам Еди́н еси́ безсме́ртный, / сотвори́вый и созда́вый челове́ка, / земни́и у́бо от земли́ созда́хомся, / и в зе́млю ту́южде по́йдем, / я́коже повеле́л еси́ созда́вый мя и реки́й ми, / я́ко земля́ еси́ и в зе́млю оти́деши, / а́може вси челове́цы по́йдем, / надгро́бное рыда́ние творя́ще песнь: // аллилу́ия, аллилу́ия, аллилу́ия.

Прокимны на литургии, глас 8:

В есели́теся о Го́споде,/ и ра́дуйтеся пра́веднии.

И глас 6: Д у́ши их / во благи́х водворя́тся.

Р а́дуйтеся, пра́веднии, о Го́споде,/ пра́вым подоба́ет похвала́.

Б лаже́ни, я́же избра́л и прия́л еси́, Го́споди,/ и па́мять их в род и род.

В неделю вторую Великого Поста, свт. Григория Паламы

Тропарь святителя, глас 8:

П равосла́вия свети́льниче,/ Це́ркве утвержде́ние и учи́телю, мона́хов добро́то,/ богосло́вов побо́рниче непребори́мый,/ Григо́рие чудотво́рче,/ Фессалони́тская похвало́, пропове́дниче благодати́,// моли́ся вы́ну спасти́ся душа́м на́шим.

Кондак святителя, глас 8:

П рему́дрости свяще́нный и Боже́ственный орга́н,/ богосло́вия све́тлую согла́сно трубу́,/ воспева́ем тя, Григо́рие богоглаго́льниче,/ но я́ко ум Уму́ пе́рвому предстоя́й,/ к Нему́ ум наш, о́тче, наста́ви, да зове́м:// ра́дуйся, пропове́дниче благода́ти.

Кондак Триоди, глас 4:

Н ы́не вре́мя де́лательное яви́ся, при две́рех Суд,/ воста́нем у́бо постя́щеся,/ принесе́м сле́зы умиле́ния,/ ми́лостынями, зову́ще:/ согреши́хом па́че песка́ морска́го,/ но осла́би, Соде́телю всех,// я́ко да прии́мем нетле́нныя венцы́.

Прокимен, глас 5:

Т ы, Го́споди, сохрани́ши ны / и соблюде́ши ны от ро́да сего́ и во век.

Прокимен святаго, глас 1:

У ста́ моя́ возглаго́лют прему́дрость,/ и поуче́ние се́рдца моего́ ра́зум.

Х вали́те Го́спода с небе́с,/ хвали́те Его́ в вы́шних.

В па́мять ве́чную бу́дет пра́ведник,/ от слу́ха зла не убои́тся.

В неделю вечера

Прокимен, глас 8:

Н е отврати́ Лица́ Твоего́ от о́трока Твоего́, я́ко скорблю́, ско́ро услы́ши мя; вонми́ души́ мое́й и изба́ви ю́.

В неделю третью Великого Поста, Крестопоклонную

С паси́, Го́споди, лю́ди Твоя́ / и благослови́ достоя́ние Твое́,/ побе́ды на сопрати́вныя да́руя,// и Твое́ сохраня́я Кресто́м Твои́м жи́тельство.

Н е ктому́ пла́менное ору́жие храни́т врат Еде́мских,/ на ты́я бо на́йде пресла́вный соу́з,/ дре́во Кре́стное,/ сме́ртное жа́ло, и а́дова побе́да прогна́ся,/ предста́л бо еси́, Спа́се мой,/ вопия́ су́щим во а́де:// вни́дите па́ки в рай.

Тропарь на поклонение Кресту и вместо Трисвятаго, глас 6:

К ресту́ Твоему́ покланя́емся, Влады́ко, и Свято́е Воскресе́ние Твое́ сла́вим.

Прокимен, глас 6:

С паси́, Го́споди, лю́ди Твоя́ / и благослови́ достоя́ние Твое́.

З на́менася на нас свет лица́ Твоего́, Го́споди.

В неделю вечера

Д ал еси́ достоя́ние боя́щимся Тебе́, Го́споди.

В неделю четвертую Великого Поста, прп. Иоанна Лествичника

Тропарь преподобного, глас 1:

П усты́нный жи́тель и телеси́ А́нгел,/ и чудотво́рец яви́лся еси́, богоно́се о́тче наш Иоа́нне,/ посто́м, бде́нием, моли́твою Небе́сная дарова́ния прии́м,/ исцеля́еши неду́жныя, и ду́ши ве́рою притека́ющих ти./ Сла́ва Да́вшему ти кре́пость,/ сла́ва Венча́вшему тя,// сла́ва Де́йствующему тобо́ю всем исцеле́ния.

Кондак преподобного, глас 4:

Н а высоте́ Госпо́дь воздержа́ния и́стинна тя положи́,/ я́коже звезду́ неле́стную, световодя́щую концы́,// наста́вниче, Иоа́нне, о́тче наш.

Прокимен преподобному, глас 4:

В осхва́лятся преподо́бнии во сла́ве / и возра́дуются на ло́жах свои́х.

Х вали́те Го́спода с небе́с, хвали́те Его в вы́шних.

В па́мять ве́чную бу́дет пра́ведник, от слу́ха зла не убои́тся.

В неделю вечера

Прокимен, глас 8:

Н е отврати́ лица́ Твоего́ от о́трока Твоего́, я́ко скорблю́, ско́ро услы́ши мя; вонми́ души́ мое́й и изба́ви ю́.

Суббота пятая Великого поста, Акафиста

П овеле́нное та́йно прие́м в ра́зуме,/ в кро́ве Ио́сифеве тща́нием предста́ Безпло́тный, глаго́ля Неискусобра́чней:/ приклони́вый схожде́нием Небеса́ вмеща́ется неизме́нно весь в Тя,/ Его́же и ви́дя в ложесна́х Твои́х, прие́мша ра́бий зрак,/ ужаса́юся зва́ти Тебе́:// ра́дуйся, Неве́сто Неневе́стная.

В збра́нной Воево́де победи́тельная,/ я́ко изба́вльшеся от злых,/ благода́рственная воспису́ем Ти раби́ Твои́, Богоро́дице,/ но я́ко иму́щая держа́ву непобеди́мую,/ от вся́ких нас бед свободи́, да зове́м Ти:// ра́дуйся, Неве́сто Неневе́стная.

Прокимен, глас 3:

В ели́чит душа́ Моя́ Го́спода,/ и возра́довася дух Мой о Бо́зе, Спа́се Мое́м.

Ч а́шу спасе́ния приму́,/ и и́мя Госпо́дне призову́.

В неделю пятую Великого Поста, прп. Марии Египетской

В тебе́, ма́ти, изве́стно спасе́ся е́же по о́бразу,/ прии́мши бо крест, после́довала еси́ Христу́,/ и де́ющи учи́ла еси́ презира́ти у́бо плоть, прехо́дит бо,/ прилежа́ти же о души́, ве́щи безсме́ртней.// Те́мже и со А́нгелы сра́дуется, преподо́бная Мари́е, дух твой.

Б луда́ми пе́рвее преиспо́лнена вся́ческими,/ Христо́ва неве́ста днесь покая́нием яви́ся,/ А́нгельское жи́тельство подража́ющи,/ де́моны Креста́ ору́жием погубля́ет./ Сего́ ра́ди Ца́рствия неве́ста яви́лася еси́,// Мари́е пресла́вная.

Прокимен преподобной, глас 4:

Д и́вен Бог во святы́х Свои́х,/ Бог Изра́елев.

Х вали́те Го́спода с небе́с,/ хвали́те Его́ в вы́шних.

В па́мять ве́чную бу́дет пра́ведник,/ от слу́ха зла не убои́тся.

В неделю вечера

Д ал еси́ достоя́ние боя́щимся Тебе́, Го́споди.

Суббота шестая Великого поста, Лазарева

О́ бщее воскресе́ние / пре́жде Твоея́ Стра́сти уверя́я,/ из ме́ртвых воздви́гл еси́ Ла́заря, Христе́ Бо́же./ Те́мже и мы, я́ко о́троцы побе́ды зна́мения нося́ще,/ Тебе́, победи́телю сме́рти, вопие́м:/ оса́нна в вы́шних,// благослове́н Гряды́й во и́мя Госпо́дне.

В сех ра́дость, Христо́с,/ И́стина, Свет, Живо́т и ми́ра воскресе́ние,/ су́щим на земли́ яви́ся Свое́ю бла́гостию,/ и бысть о́браз воскре́сения,// всем подая́ Боже́ственное оставле́ние.

Е ли́цы во Христа́ крести́стеся, во Христа́ облеко́стеся.

Прокимен, глас 3:

Г оспо́дь просвеще́ние мое́ / и Спаси́тель мой, кого́ убою́ся.

И з уст младе́нец и ссу́щих соверши́л еси́ хвалу́.

Неделя ваий, Вход Господнь в Иерусалим

О́ бщее воскресе́ние / пре́жде Твоея́ Стра́сти уверя́я,/ из ме́ртвых воздви́гл еси́ Ла́заря, Христе́ Бо́же./ Те́мже и мы, я́ко о́троцы побе́ды зна́мения нося́ще,/ Тебе́, победи́телю сме́рти, вопие́м:/ оса́нна в вы́шних,// благослове́н Гряды́й во и́мя Госпо́дне.

Ин тропарь, глас 4:

С погре́бшеся Тебе́ креще́нием, Христе́ Бо́же наш,/ безсме́ртныя жи́зни сподо́бихомся Воскресе́нием Твои́м,/ и воспева́юще зове́м:/ оса́нна в вы́шних,// благослове́н Гряды́й во и́мя Госпо́дне.

Н а престо́ле на Небеси́,/ на жребя́ти на земли́ носи́мый, Христе́ Бо́же,/ А́нгелов хвале́ние / и дете́й воспева́ние прия́л еси́, зову́щих Ти:// благослове́н еси́, Гряды́й Ада́ма воззва́ти.

В елича́ем Тя,/ Живода́вче Христе́,/ оса́нна в вы́шних,/ и мы Тебе́ вопие́м:// благослове́н Гряды́й во и́мя Госпо́дне.

Прокимен на утрени, глас 4:

И з уст младе́нец и ссу́щих / соверши́л еси́ хвалу́.

Прокимен на литургии, глас 4:

Б лагослове́н Гряды́й во и́мя Госпо́дне,/ Бог Госпо́дь и яви́ся нам.

Б ог Госпо́дь, и яви́ся нам./ Соста́вите пра́здник,/ и веселя́щеся прииди́те, возвели́чим Христа́,/ с ва́иями и ве́твьми, пе́сньми зову́ще:// благослове́н Гряды́й во и́мя Го́спода Спа́са на́шего.

Б лагослове́н Гряды́й во и́мя Госпо́дне,/ Бог Госпо́дь и яви́ся нам.

В Великий Понедельник, Вторник и Среду

С е, Жени́х гряде́т в полу́нощи,/ и блаже́н раб, Его́же обря́щет бдя́ща,/ недосто́ин же па́ки, его́же обря́щет уныва́юща./ Блюди́ у́бо, душе́ моя́,/ не сном отяготи́ся,/ да не сме́рти пре́дана бу́деши,/ и Ца́рствия вне затвори́шися,/ но воспряни́ зову́щи:// Свят, Свят, Свят еси́, Бо́же, Богоро́дицею поми́луй нас.

Кондак Великого Понедельника, глас 8:

И а́ков рыда́ше Ио́сифова лише́ния,/ и до́блий седя́ше на колесни́це, я́ко царь почита́ем:/ еги́птяныни бо тогда́ сласте́м не порабо́тав,/ воспрославля́шеся от Ве́дущаго челове́ческая сердца́,// и Посыла́ющаго вене́ц нетле́нный.

Кондак Великого Вторника, глас 2:

Ч ас, душе́, конца́ помы́сливши,/ и посече́ния смоко́вницы убоя́вшися,/ да́нный тебе́ тала́нт трудолю́бно де́лай, окая́нная,/ бо́дрствующи и зову́щи:// да не пребу́дем вне черто́га Христо́ва.

Кондак Великой Среды, глас 4:

П а́че блудни́цы, Бла́же, беззако́нновав,/ слез ту́чи ника́коже Тебе́ принесо́х,/ но молча́нием моля́ся, припа́даю Ти,/ любо́вию облобыза́я пречи́стеи Твои́ но́зе,/ я́ко да оставле́ние мне, я́ко Влады́ка, пода́си долго́в,/ зову́щу Ти, Спа́се:// от скве́рных дел мои́х изба́ви мя.

Ч ерто́г Твой ви́жду, Спа́се мой, украше́нный, и оде́жды не и́мам, да вни́ду вонь: просвети́ одея́ние души́ моея́, Светода́вче, и спаси́ мя.

Во Святой и Великий Четверток.

Е гда́ сла́внии ученицы́ / на умове́нии ве́чери просвеща́хуся,/ тогда́ Иу́да злочести́вый,/ сребролю́бием неду́говав, омрача́шеся,/ и беззако́нным судия́м Тебе́, Пра́веднаго Судию́, предае́т./ Виждь, име́ний рачи́телю,/ сих ра́ди удавле́ние употреби́вша! / Бежи́, несы́тыя души́,/ Учи́телю такова́я дерзну́вшия.// И́же о всех Благи́й, Го́споди, сла́ва Тебе́.

Х леб прие́м в ру́це преда́тель,/ сокрове́нно ты́я простира́ет,/ и прие́млет це́ну Созда́вшаго Свои́ма рука́ма челове́ка,// и неиспра́влен пребы́сть Иу́да раб и льстец.

Ч ерто́г Твой ви́жду, Спа́се мой, украше́нный, и оде́жды не и́мам, да вни́ду вонь: просвети́ одея́ние души́ моея́, Светода́вче, и спаси́ мя.

Прокимен, глас 7:

К ня́зи лю́дстии собра́шася вку́пе,/ на Го́спода и на Христа́ Его́.

Вместо Херувимской и причастен

В е́чери Твоея́ та́йныя днесь,/ Сы́не Бо́жий, прича́стника мя приими́:/ не бо враго́м Твои́м та́йну пове́м,/ ни лобза́ния Ти дам я́ко Иу́да,/ но я́ко разбо́йник испове́даю Тя:// помяни́ мя, Го́споди, во Ца́рствии Твое́м.

(сие поется вместо «Да исполнятся уста наша»…)

Вместо «Достойно…» поем ирмос, глас 6:

С тра́нствия Влады́чня и безсме́ртныя трапе́зы на го́рнем ме́сте высо́кими умы́, ве́рнии, прииди́те наслади́мся, возше́дша сло́ва от Сло́ва научи́вшеся, Его́же велича́ем.

Во Святой и Великий Пяток

И скупи́л ны еси́ от кля́твы зако́нныя / Честно́ю Твое́ю Кро́вию, / на Кресте́ пригвозди́вся, и копие́м пробо́дся,/ безсме́ртие источи́л еси́ челове́ком,// Спа́се наш, сла́ва Тебе́.

Н ас ра́ди Распя́того, прииди́те, вси воспои́м:/ Того́ бо ви́де Мари́я на Дре́ве и глаго́лаше:// а́ще и распя́тие терпи́ши, Ты еси́ Сын и Бог Мой.

Р азбо́йника благоразу́мнаго, во еди́ном часе́ ра́еви сподо́бил еси́, Го́споди, и мене́ Дре́вом Кре́стным просвети́ и спаси́ мя.

Прокимен, глас 6:

П оложи́ша мя в ро́ве преиспо́днем,/ в те́мных и се́ни сме́ртней.

Во Святую и Великую Субботу

На утрени по великом славословии прокимен, глас 7:

В оскресни́ Го́споди Бо́же мой, да вознесе́тся рука́ Твоя́,/ не забу́ди убо́гих Твои́х до конца́.

Б лагообра́зный Ио́сиф,/ с Дре́ва снем Пречи́стое Те́ло Твое́,/ плащани́цею чи́стою обви́в и вонями, // во гро́бе но́ве покры́в положи́.

Е гда́ снизше́л еси́ к сме́рти, Животе́ Безсме́ртный,/ тогда́ ад умертви́л еси́ блиста́нием Божества́./ Егда́ же и уме́ршия от преиспо́дних воскреси́л еси́,/ вся Си́лы Небе́сныя взыва́ху:// Жизнода́вче Христе́ Бо́же наш, сла́ва Тебе́.

М ироно́сицам жена́м при гро́бе предста́в, А́нгел вопия́ше:/ ми́ра ме́ртвым суть прили́чна,// Христо́с же истле́ния яви́ся чуждь.

Б е́здну заключи́вый, мертв зри́тся,/ и сми́рною и плащани́цею обви́вся,/ во гро́бе полага́ется, я́ко сме́ртный, Бессме́ртный,/ жены́ же приидо́ша пома́зати Его́ ми́ром,/ пла́чущия го́рько и вопию́щия:/ сия́ суббо́та есть преблагослове́нная,// в не́йже Христо́с усну́в, воскре́снет тридне́вен.

На литургии вместо Трисвятаго

Е ли́цы во Христа́ крести́стеся, во Христа́ облеко́стеся.

В ся земля́ да покло́нится Тебе́, и пое́т Тебе́,/ да пое́т же и́мени Твоему́, Вы́шний.

В оскресни́ Бо́же, суди́ земли́, я́ко Ты насле́диши во всех язы́цех.

Вместо Херувимской песни

Д а молчи́т вся́кая плоть челове́ча и да стои́т со стра́хом и трепе́том, и ничто́же земно́е в себе́ да помышля́ет: Царь бо ца́рствующих, и Госпо́дь госпо́дствующих, прихо́дит закла́тися и да́тися в снедь ве́рным. Предхо́дят же Сему́ ли́цы а́нгельстии со вся́ким Нача́лом и Вла́стию, многоочи́тии Херуви́ми, и шестокрыла́тии Серафи́ми, ли́ца закрыва́юще, и вопию́ще песнь: Аллилу́ия, аллилу́ия, аллилу́ия.

Н е рыда́й Мене́, Ма́ти, зря́щи во гро́бе, Его́же во чре́ве без се́мене зачала́ еси́ Сы́на: воста́ну бо и просла́влюся и вознесу́ со сла́вою, непреста́нно я́ко Бог, ве́рою и любо́вию Тя велича́ющия.

В оста́ я́ко спя Госпо́дь, и воскре́се спаса́яй нас.

Источник

Оцените статью